Aparate foto

joi, 18 februarie 2010

Începutul

Începutul e greu...la fel şi cu acest blog. Sunt dăţi în care setea de a scrie ceva, de a spune ceva, nu mă lasă să mă focalizez asupra niciunui alt subiect. Am multe de spus...Foarte multe lucruri care, vă asigur că, într-un mod sau altul, ne preocupă pe noi toţi. Nu am să încep însă să vă obosesc de acum, pentru că deja e târziu şi mâine am şcoală. Un alt lucru pe care doresc să îl menţionez înainte să finalizez acest post este faptul că nu am crezut niciodată că voi ajunge să îmi creez un blog. Prefer clasicele metode de a transmite: poezii, poate şi un roman, un stilou, o foaie de hârtie...dar de, ''animalul social'' din mine a decis că, poate în aceste timpuri este mai uşor să te faci auzit prin această imensitate virtuală numită internet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu