Aparate foto

sâmbătă, 29 septembrie 2012

Listă pentru cămin?

Am promis că voi reveni cu o postare despre lucrurile necesare la cămin. Din păcate, acesta nu este tocmai punctul meu forte, având în vedere că încă mă ajută mama cu bagajele și tot ea este cu listele :)...oricum, voi face și aici o mică listă (în caz că ați omis ceva, deși mă îndoiesc):

1. Haine desigur :D (pt vreme însorită, ploioasă etc): tricouri, blugi, hanorac, adidasi, pantofi, sandale, trening, rochite, fustite :)))))
2. Sampon, gel gus, periuta, pasta de dinti...chiar e nevoie sa va zic eu toate astea? :D
3. Fata de perne, perna, cearsaf, pilotă/pătură
4. Caiete, foi, pixuri, mape (desi acestea le puteti procura si din Buc)
5. Frigider + tv (aici e mai complicat un pic..va trebui sa intrati cumva in discutie si cu ceilalti colegi de camera, pentru a nu aduce mai multi frigider pentru ca nu este loc)
6. Modem (va fi nevoie sa va procurati impreuna cu colegii de camera modem pentru a va putea conecta toti la net in acelasi timp)
7. Orice altceva mai considerati voi important

Sincer nu cred că am venit cu ceva nou, dar dacă tot am vorbit de cămin...Baftă!

Voi reveni în curând cu date despre redistribuiri și cu alte posturi interesante (de exemplu ce job își poate alege un student la A.S.E.) dar și cu o mică ofertă de angajare ca freelancer pentru cei care stăpâniți foarte bine engleza. Pe curând și spor în noul an!

2 comentarii:

  1. Salutare!
    E bine partea cu ”job” în timpul școlii!
    Bine ar fi ca și după studii să găsești ce să faci, în special în domeniul pentru care te-ai pregătit!

    RăspundețiȘtergere