Aparate foto

Follow by Email

duminică, 7 octombrie 2012

Rafinament japonez condensat într-o piesă unică

Christian, persoana specială despre care am ales să scriu, este momentan angajat al uneia dintre cele mai mari case de producție de spoturi publicitare din România. Însă deși sună bine, salariul lui în această companie abia dacă depășește salariul mediu pe economie. Povestea aceasta destul de tristă debutează undeva în jurul anului 2008, înainte de începerea crizei economice. Pe vremea aceea, compania avea autoturisme proprii pe care angajații le foloseau pentru a se deplasa la filmări. În 2008, mașinile au fost vândute, iar cei care au avut posibilitatea să achiziționeze autoturisme proprii prin leasing au făcut acest lucru. Prietenul meu, Christian a fost unul dintre acei angajați care nu a putut, din motive financiare. Prin urmare, nu a mai putut participa nici la filmări (în special la cele dinafara localității), iar salariul lui a fost redus cu aproape două treimi. De atunci, deși a decis să rămână în continuare acolo pe un salariu aproape inexistent, trăiește cu speranța că într-o zi va putea achiziționa o mașină, și că lucrurile vor fi din nou așa cum erau în urmă cu mai bine de 4 ani.



De ce Toyota Avensis?


Probabil vă întrebați acum de ce consider că cea mai potrivită alegere pentru Christian ar fi Toyota Avensis, și nu orice altă mașină. De fapt, nu știu sigur dacă ar fi „cea mai buna alegere”, dar cu siguranță ar fi una dintre cele mai bune.

În primul rând, o mașină de asemenea calibru i-ar pune fără doar și poate în lumină valorile, deoarece ar putea redeveni asistent de producție și, în timp, chiar ar putea spera să ajungă producător. Folosindu-o pentru a participa la filmări, unui asistent de producție îi este absolut necesară o mașină care să îndeplinească anumite criterii: În primul rând, trebuie să fie o mașină spațioasă, deoarece de cele mai multe ori, este nevoie de transportul unei întregi echipe de persoane, dar și de transportul recuzitei pentru filmarea respectivă (obiecte de mobilier, haine etc.), iar marca Avensis nu este doar foarte spațioasă, ci și extrem de comfortabilă. Scaunul este ajustabil electric, iar multitudinea de dotări încorporate interiorului ergonomic, ca spre exemplu sistemul Cruise Control ( menit să controleze în mod automat viteza motorului) amplifică starea de siguranță și relaxare atunci când ne aflăm în interiorul mașinii. Comfortabilitatea nu este însă singura trăsătură notabilă. Datorită design-ului interior extrem de sofisticat, bazat pe finisaje perfecte și materiale de o înaltă calitate, călătoria cu o Toyota Avensis va fi o adevărată plăcere, chiar și atunci când se va face în interes strict profesional.

În cazul lui Christian, toate aceste trăsături cântăresc enorm în drumul spre a-l face remarcabil. Designul mașinii, atât cel interior cât și cel exterior fundamentat pe un model aerodonamic contopit cu prestanța farurilor și a liniilor clar conturare, este indispensabil în cazul unei mașini destinate producției de spoturi de televiziune, întrucât, de cele mai multe ori, este nevoie și de transportul regizorilor și operatorilor străini, ale căror pretenții sunt foarte ridicate. Nu poți transporta un regizor francez, spre exemplu, cu orice mașină.

Toyota Avensis reprezintă exact prototipul stilului japonez, clasic, original, fiind în același timp elegantă și practică. În plus, mașina este dotată cu un sistem multimedia avansat de tip „Touch and Go”, prin intermediul căruia putem accesa orice informație (hărți google, detalii legate de preț, meteo, opțiuni de trafic, posibilități de parcare și multe altele), prin simpla atingere a ecranului. De asemenea, în funcție de preferința fiecăruia, compania oferă o gamă largă de culori pentru marca Avensis.

În concluzie, o astfel de mașină este, fără doar și poate, menită să confere o aură legendară oricărui posesor. Mai mult decât atât, prin meticulozitatea și rafinamentul cu care a fost creată, noua Toyota Avensis se va face remarcată printre mii de mașini. Este mașina ideală pentru persoana specială la care m-am gândit.

                                                                                               [Advertorial scris pentru SuperBlog 2012]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu